Wat is de volledige Italiaanse zin die gesproken wordt in de commercial van Bertolli?

De reclame is van een tijd terug. waarin aan een oude man wordt gevraagd of hij geholpen kan worden en aan het einde is hij heel fit door de Bertolli producten.
In de commercial wordt twee keer aan de oude man gevraagd: "Zal ik je een handje helpen?", maar dan in het Italiaans en die zin zoek ik.

13 jaar geleden
in: Televisie
Annswers
13 jaar geleden
Ja die is van Bertolli. Misschien al een paar jaar terug.
Annswers
13 jaar geleden
Ik dacht iets van papaah of iets met dezelfde dezelfde klank

Antwoorden (2)

Tutti a tavola con Bertolli. Kan dat de zin zijn? Kom ik wel eens tegen in hun reclames.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
De vertaling is : Allen aan tafel met Bertolli.
bertolli heeft een archief
misschien kun je het zo terug vinden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Handig, kan alleen die Bertolli vloeibaar niet zien, werkt het bij jou wel?